Friday 20 December 2013

....syasya & wawa....


assalamualaikum....

entry kali ni saya tujukan buat 2 org dormate saya yg tercinta....

syasya alina mohd sheffie

maizatul azwa radzi

alhamdulillah Allah memberikan saya dua orang dormates yg hebat untuk saya jalani kehidupan asrama bersama-sama dengan baik...

saya nak ucapkan terima kasih bnyk2 kpda mereka berdua yg banyk membntu saya dan beri saya sokongn...

moga2 ALLAH membalas jasa mereka melayan kerenah saya....


sya dan wawa,
andai hatimu pernah terguris kerana kelakuanku,
maafkanlah daku,
bnyk kekurangan diri yg menjadi tanggunganku,
sesungguhnya,
diri ini tidak pernah lepas melakukan luka,
andai suatu masa,
kita tidak bersua lagi,
kenanglah aku dalam doamu,
ingatilah diriku,
walau sedetik cuma,
terima kasih kerna sudi menjadi temanku..







-terima kasih-thank you-xie-xie-nandri-komao-arigatou gozaimasu-syukran-

No comments:

Post a Comment